Beste gast, De lente brengt de Oostkantons tot leven: de bossen ontwaken, de wilde bloemen strekken zich naar de zon en de wandel- en fietspaden nodigen uit om te ontdekken. Er valt veel te beleven: nieuwe paden, een bijzonder jubileum en de eerste festivals van het seizoen. Laat je inspireren! Met vriendelijke groeten, Het team van het Toeristisch Agentschap Oost-België |